2017. november 4., szombat

Mondd: Helló!

Helló Fecnikukkoló!


Köszönöm, hogy az oldalra tévedtél és szánsz időt a soraim olvasására!

A blog létrehozásának gondolatát egy másik, általam vezetett oldal inspirálta. A Csillagtörténeteken a fantáziám szárnyalhat. Kitalált karakterek, kitalált világok és megannyi érdekesség! A kreativitásomat maximálisan kiélhetem ott. Az a blog ezért is született meg. Azonban idővel felébredt bennem az igény, hogy még személyesebb hangvételűbb bejegyzéseket írjak. Mi történik velem a való világban? Mit hoznak ki belőlem ezek az események? Miért így vagy miért úgy?

Persze a kitalált történeteimben is mindig megmutatkozik a személyiségem, de a sorok mögé bújva. A Papírfecnik között nem szeretnék rejtőzködni, ez a blog abszolút én vagyok. A személy, akinek az elborult elméjében emberfeletti képességű lények teremnek. A munkamániás, a mindenmentes, az egyedülálló, a barát, a lány, a testvér és az unoka. Akinek a kezéből néha kicsúszik minden. Aki nevet, ha sírni kéne és sír, amikor nevetni illene. Az, akinek teljesen mindegy, hogy erdő vagy tengerpart. Aki imádja a könyveket, a filmeket és legszívesebben folyamatosan csak utazgatna.

Ha kíváncsi vagy, milyen az én szememmel látni a világot, akkor gyere velem!

- Henna

2 megjegyzés:

  1. Hi! :D
    Remélhetőleg nem baj, ha itt is rád zúditom a kommentem. XD
    Szuper lett ez a blog, tetszenek a betűk benne, már várom, hogy itt is olvashassalak! :D

    Moro

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Viccelsz velem? Dehogy baj! :D :D SŐT! Nagyon hálás vagyok, amiért itt is számíthatok a visszajelzéseidre! :) Szuper vagy!!!

    - Henna

    VálaszTörlés