2018. március 6., kedd

Gyere tavasz, én várlak!

Sziasztok Fecnikukkolók!

Bár tudom, hogy a kinti időjárás még nem azt bizonyítja, hogy mindjárt itt a tavasz, én ennek ellenére a blogba már szerettem volna egy kis napsütést csempészni. ^^

Pechemre leginkább a két átmeneti évszakot - a tavaszt és az őszt - szeretem, így minden évben újra és újra elkeserít, hogy pont ebből a két időszakból élhetünk meg a legkevesebbet. Alig térünk magunkhoz a téli álmunkból, már negyven fokban legyezgetjük magunkat.

Azért, hogy eltereljem a saját, és egyben a Ti figyelmeteket is erről a szomorú tényről, arra gondoltam, hogy készítek egy listát arról, hogy miért is szeretem a tavaszt!



1; Madárcsicsergés

Nincs jobb ébresztő a madarak dallamos énekénél. Valahogy nem csak szebbé teszi az ébredést, de nagyban megkönnyíti azt, hogy kirugdossam magam az ágyból. Ilyen szép csicsergés hallgatásakor máris sokkal motiváltabbnak és energikusabbnak érzem magam - perszer, a kávé azért nem marad ki!

2; Fény, fény, fény!

A tél rövid nappalai után, úgy tudok örülni a ténynek, hogy a munka végeztével, délután öt órakor is még világos van, mint az öcsém, amikor épp nyerőszériája van Fifában. Tény, hogy szükségünk van D-vitaminra, és ezt legegyszerűbben és leggyorsabban (meg persze a legolcsóbban is) úgy tudjuk magunkba szívni, ha hagyjuk, hogy a napsugarak cirógassanak egy kicsit.

3; Kiülős helyek

Alig várom, hogy kényelmesen le lehessen ülni egy kávézó vagy bár kinti teraszán! A legtöbb ilyen helynek számomra túlzsúfolt a belső tere, és ez első sorban a hideg elől odamenekülők miatt van. Bírom én az embereket, de annyira azért mégsem.

4; Kirándulás

Amennyi csak belefér! ami ugye nem túl sok xD  Tény, hogy a szabadidőm nem mindig engedélyezi a rendszeres túrázást, de verőfényes napsütésben mégis csak lelkesebben keresem az erre kínálkozó alkalmakat, mint a mínusz fokokban vagy a negyven fokos hőségben. Én az "erdő minden mennyiségben" tábor csapatába tartozom, úgyhogy ha tehetem, ilyen helyekre járok. Mivel a Bakony kis túlzással a szomszédban van, ezért szerencsémre nem nehéz jó túraútvonalat találni.

5; Tiszta égbolt

Elsőre talán kicsit furcsán hangzik, de talán azon nem lepődtök meg, hogy a csillagokhoz van némi köze a tiszta égboltnak. Csakhogy reklámozzam másik blogomat, a Csillagtörténeteket... Vagyis azért, mert annyira nagyon szeretem a csillagokat! :D Lényeg, a lényeg, tavasszal és nyáron kevesebb a felhősebb éjszaka, így nagyobb élményben lehet részünk, ha ilyenkor látogatunk meg egy planetáriumot. Személy szerint, alig várom, hogy visszatérhessek Bakonybélbe, a Pannon Csillagdába egy éjszakai csillaglesre! :P

+1; Viiiiiiráááááágoooook

Aki a virágot szereti, rossz ember nem lehet! Bár így lenne, mindenesetre tavasszal még ezt is elhiszem, mert aki ilyenkor nem mondja egy virágcsokorra vagy egy virágokkal teli mezőre, hogy lélegzetelállító, ő valószínűleg egy robot. Kedvencem a tulipán, úgyhogy nálam általában ezt lehet ilyenkor felfedezni a lakásban.

Bővítsük tovább a listát együtt: meséljétek el, ti mit szerettek a tavaszban! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése