2019. január 6., vasárnap

Sziasztok Fecnikukkolók!

Ezennel szeretném bejelenteni nektek, hogy:

AZ OLDAL ELKÖLTÖZIK!


Minden korábbi bejegyzést meg fogtok találni az új oldalon - beleértve a hozzájuk írt kommenteket is. Ezt az oldalt egyelőre nem törlöm, de minden új hírt természetesen már az új blogon olvashattok. A korábbi link cserék oda már átkerültek, minden további kérést az új oldal csevegőjében tudok fogadni.

Miért van szükség a költözésre? Mint az tudjátok, egyszerre több oldalt is kezeltem (Csillagtörténetek és Az Elhagyott), ám a tavalyi évben rá kellett döbbenem, hogy a munkám és a magánéletem mellett nincs kellő időm, energiám és ihletem ahhoz, hogy több blogot tartsak az irányításom alatt. 2018 második felében érzékelhettétek, hogy csökkentek a bejegyzések száma, és ennek első sorban ez volt az oka. Ha az egyik oldalon kicsit aktívabb voltam, akkor hanyagoltam a másikat és fordítva. Ördögi kör. Idén ezen szeretnék változtatni, így az eddig különálló blogokat összevontam, és így született meg az új oldal:

PERGAMEN HELYETT


A névre kattintva eljuttok az oldalra, ahol továbbra is nagyon izgatottan várom a véleményeteket, kritikátokat, kérdéseiteket és kéréseiteket. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése