2018. április 7., szombat

Megkésett húsvéti nyuszi

Sziasztok Fecnikukkolók!

A Csillagtörténetek oldalán keresztül a számomra nagyon kedves Morotól kaptam egy hiperszupercuki húsvéti meglepetést! Az általa megosztott bejegyzést IDE kattintva éritek el. 

A nyuszi ezúttal egy booktaget rejtett a tojásba! Ahhoz képest, hogy néhány hónappal ezelőtt még közöm nem volt a hasonló kihívásokhoz, az utóbbi időben elég sok könyvekhez köthető bejegyzés érkezett az oldalra, de hát annyira ötletesek, hogy nem lehet nekik ellenállni!

Nos, lássuk mit rejtett a húsvéti tojás!



Nyuszik
Egy könyv, amiből lehetne több is, azaz örülnél a folytatásnak.

Többnyire filmek után szoktam csalódottságot érezni, amiért nincsen folytatásuk, mert szerencsére egy könyv folytatását kevesebb eséllyel "kaszálják el" a nem megfelelő bevétel miatt. Nagyon megörültem, amikor a Harry Potternek kijött az újabb része, még akkor is, ha nem pontosan regény formájában. Illetve a Felföld rettegett fiainak is nagyon várom már az újabb részét, és őszintén remélem, hogy az írónő soha nem hagyja abba ezt a könyvsorozatot! :D

Húsvéti tojás
Egy könyv, ami meglepett

Az ember tragédiája. Mindig nagyon szkeptikus voltam a kötelezőkkel, az a könyv viszont nagyon meglepett. Ezen kívül, mikor újra olvastam A kis herceget, rá kellett döbbennem, hogy ez a könyv akkor is tudna újat mondani, ha minden évben elolvasnám.


Tojásvadászat
Egy könyv, amit nehéz volt megkaparintanod.

Nos, ez elég vicces lesz. Az első, ami beugrott az Jane Austen  volt. Miért? Mert tinédzserkorom óta szeretnék egy saját Austen regényt, a polcomon azonban még mindig nincs egy sem. A vicces az egészben az, hogy tipikusan az ő könyvei olyanok, amiket MINDEN boltban, de talán még újságárusnál is meg lehet venni. Ennek ellenére mégis minden alkalommal másik könyvet ragad meg a kezem - impulzus vásárló vagyok, ez még csak nem is titok. xD

Báránykák
Egy gyerekkönyv, amit a mai napig élvezel.

Pont az előző booktag alkalmával meséltem róla, hogy a mai napig mennyire szeretem a rajzfilmeket. Az igazsághoz azonban hozzá tartozik, hogy kis koromban nem igazán volt számomra olyan, hogy meghatározó gyerekkönyv. Nem esti mesére aludtam el, és bár a szüleim is szeretnek olvasni, közel sem annyira, mint jelenleg én. A könyvek iránti szeretetemet a Harry Potter hozta meg, és akkori barátnőm, illetve nagymamám táplálta. Így erre a kérdésre nem tudok mit válaszolni.

Tavaszi virágok
Egy borító, ami a tavaszra emlékeztet

Még csak terveim között szerepel, hogy egyszer elolvasom a könyvet - bár kétségtelen, hogy a film megnézése előtt kellett volna, de hát ezen már nehezen tudnák változtatni. 

Feltámadás a halálból
Egy könyv egy elhunyt írótól

Agatha Christie - Gyilkosság az Orient Expresszen. Szerintem már egy korábbi booktagben is írtam arról, hogy ezt el szeretném olvasni - nos, ez még mindig csak egy jövőbeli cél. :D Minden esetre remélem, idén több regényt is olvashatok a híres írónőtől.

Kosárkák
Egy könyv, ami a kívánságlistádon szerepel.

Hűű, hát ezen a listán mindig nagyon sok könyv szerepel! Első sorban ezért veszélyes engem könyvesboltba beengedni. xD Viszont csak azért, hogy olyan könyvet említsek, amiről az eddigi bejegyzések alkalmával nem esett szó: Tahereh Mafi - Ne érints trilógiája. Illetve pont Moro erősítette meg egyik nap, hogy a Ready Player One című könyv is tényleg olyan jó, mint amilyennek gondoltam, úgyhogy a listám már bővült is egy újabb regénnyel.

Jellybean
Egy könyv, ami édes.

Édes. Hm. Hát erre valamiért nem ugrott be egyből egy könyv se, de aztán beugrott, hogy régi kedvenc írónőm, Nora Roberts regényeire tulajdonképpen ráhúzható ez a jelző. Annak ellenére, hogy többnyire valamilyen sötét esemény árnyékolja be a főszereplői életét, a végkimenetel valamiért tényleg mindig nagyon kedves és édes. Talán pont ezért szerettem.

Nos, megkésve bár, de azért sikerült a meglepetés booktagre reagálnom. :D Ezúton is nagyon köszönöm Moronak, hogy ismételten gondolt rám!

Amennyire láttam már sokakhoz eljutott ez az ajándék is, illetve mivel már elmúlt húsvét, ezért sajnos lecsúsztam arról, hogy tovább küldjem, de ezt a következő hasonló alkalommal kamatostul bepótolom! ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése